joi, 22 martie 2007

Acciza pe tuica

„După ce a primit portofoliul Justiţiei, la solicitarea Monicăi Macovei, am avut o întâlnire lungă cu Domnia Sa, la un restaurant, unde a facut o rezervare - la Picollo Mondo. Discuţia din păcate s-a prelungit foarte mult... Şi, având în vedere că sunt bărbat, am fost cavaler şi am rămas până ce a terminat tot ce era în frapiere”

„Când a aflat că plec în concediu cu Dinu Patriciu, m-a rugat să-l ţin în formol, să-l îmbăt ca să nu-i mai stea între picioare, să nu-l mai încurce politic. Discuţia a fost lungă şi insistentă... I-am zis că nu pot să-l îmbăt pe Patriciu, pentru că a avut hepatită şi nu bea. Discuţia a fost insistentă! Chestiunea s-a repetat în zecile de convorbiri avute cu Traian Băsescu, până am întrerupt legătura’’
SORIN ROSCA STANESCU

Romania s-a imbatat. E chiauna. Bea spirt ordinar prin reprezentantii sai. Motocicleta Guvernului are meniscul de mana a doua. Demisia..Demisia..Demisia... si Piata Universitatii s-a mutat in Alianta cu Traian Basescu pe post de Vali Sterian facand play back pe melodia ,, Vino Doamne sa vezi ce-a mai ramas din noi ‘’

Tariceanu si-a tras minister vazand ca nu poate conduce un guvern cand seful al mare ii spune ca si-o pune cu PSD-ul.

Comisia parlamentara de suspendare a decis. Basescu a incalcat Constitutia. Felix motanul a zgariat microfonul agatandu-se imoral de aura marelui Basescu.

Stirea cea mare vine acum. Sorin Rosca Stanescu, informatorul de serviciu a declarat comisiei ca frapiera distinsei Macovei a ramas goala. Si ca Basesecu vrea intai sa imbete si apoi sa conduca. Norocul lui Patriciu e ca se simte rau la pateu.

Si cand ne gandim ca presedintele e treaz. Ziua de ieri continua si azi. Basescu e atat de mahmur din betia dictaturilor incat scapa porumbeii pe gura SIE. ,, T.B.: Am inteles asta. Credeti ca o sa reusiti dvs. sa ma bateti pe mine, pentru ca eu as candida din nou. Eu nu am nici o problema sa ma supun testului populatiei. Nu stiu daca dvs. aveti vreo problema.

Eu cu cine votez..hac...

P.S. Alambicul a fost accizat... Am intrat in UE.

Niciun comentariu: